Julep Essential Cuticle Oil Review: Dit Zijn Mijn 7-daagse Resultaten...

Ik heb altijd al de Julep Essential Curticle Oil willen proberen . Dus besloot ik de kans te grijpen.

Dit artikel schetst mijn resultaten, ervaringen en gedachten van een 7-daagse gebruikstest.

U vindt er ook nuttige informatie over nagelriemolie, zoals het gebruik en de effectiviteit voor wie het het meest effectief is.

Dus, wat is mijn beoordeling van Julep Essential Cuticle Oil? Over het algemeen ben ik echt onder de indruk van de kwaliteit van de Julep Essential Cuticle Oil. Het is gemakkelijk te gebruiken, zuinig en snel om te werken. Ik heb geweldige resultaten gezien binnen 7 dagen na mijn eerste toepassing. Opvallend is dat de flacon wordt geleverd met een roll-on applicatietool.

Zoals je kunt zien, ben ik onder de indruk.

En ik ben niet de enige.

Maar laten we dit product eens nader bekijken, zodat u kunt beslissen of het echt geschikt voor u is.

Flesprijs : 8.2mL

Beschrijving : Een volledig natuurlijke mix van essentiële oliën en vitamine E die de nagels en nagelriemen hydrateert en versterkt. Verlengt de levensduur van uw manicure en laat een glanzende glans achter.

Hoe te gebruiken: Breng de olie elke dag aan om je nagels te versterken en ruwe nagelriemen te verzachten. Je kunt de olie eenvoudig met de roller-ball app aanbrengen en meenemen.

Ingrediënten: jojobazaadolie, zoete amandelolie, castorzaadolie, rozenhoutolie, vitamine E, lavendelolie, ylang ylang-olie.

Nagelriemolie

Nagelriemolie is een vochtinbrengend product voor je nagelbed en nagelriemen.

Ze hydrateren en voorkomen vochtverlies.

De Beste Cuticula Oliën zijn een combinatie van Essentiële Oliën, Vitaminen en Mineralen die een versterkende en regeneratieve werking hebben.

De bekende voordelen van het regelmatig aanbrengen van Cuticle Oil zijn onder meer het vermogen om de bloedsomloop naar uw nagels te vergroten en de nagelgroei te stimuleren. Het helpt ook om je nagels en nagelriemen te beschermen tegen eventuele trauma’s.

Terwijl de olie werkt op de gezondheid van je nagels, werkt het ook op hun uiterlijk.

Als je graag je nagels lakt, helpt het ook om je nagellak te beschermen tegen afschilferen/peeling.

Julep Cuticle Oil bevat een natuurlijke mix van nuttige ingrediënten, zonder agressieve chemicaliën die later problemen kunnen veroorzaken.

Amandelolie en jojoba-olie staan bekend om hun vermogen om ontstekingen te verminderen en het oppervlak te beschermen, infecties of schimmels te verzachten en te bestrijden.

Testen

Ik test nagelproducten graag minstens een week voordat ik hun prestaties begin te evalueren.

Ik volg ook graag de instructies die in de verpakking zitten.

Om er zeker van te zijn dat het eerlijk is, test ik slechts één product tegelijk. Alle andere variabelen kunnen voor verwarring zorgen.

Voor dit product raden ze aan om een week lang minimaal één keer per dag wat nagelriemolie aan te brengen.

Als je graag met Acetone Nail Polish Remover werkt, adviseren ze je ook wat aan te brengen na gebruik.

Het is heel gemakkelijk te gebruiken, de fles wordt geleverd met een eenvoudige roll-on applicator die je eenvoudig over elk van je nagels en nagelriemen rolt.

Mijn Resultaten

Mijn nagels zijn echt verbeterd in de loop van slechts een week.

Aangezien ik ze niet heb geduwd, geknipt of gevijld, zag ik een merkbare en zichtbare verbetering.

Mijn nagelriemen zijn verzacht en gehydrateerd. Ook zijn mijn nagels sterker. Deze olie heeft nieuwe groei gestimuleerd.

Deze nagelriemolie ruikt geweldig, in tegenstelling tot alle andere. Hoewel het sterk is, heeft het een zoete lavendelgeur.

Julep raadt aan om dit product te gebruiken als aromatherapieproduct, vanwege de combinatie van etherische oliën.

Leg gewoon wat in je handen en maak er een kopje van. Haal dan een paar keer diep adem. Het is eigenlijk een heel rustgevend en mooi ding om te doen.

Lavendel is opgenomen in de etherische oliën. Lavendel staat bekend om zijn kalmerende eigenschappen en kan worden gebruikt om te slapen. Het is een geweldig product dat je kunt gebruiken voordat je naar bed gaat. Zelfs een nachtelijke routine kan worden gecreëerd, zoals ik deed!

Een ander gebruik van dit product dat rechtstreeks van de Julep-website komt, is dat u een kleine hoeveelheid van het product op uw vinger kunt gebruiken om wegvliegende haren te verwijderen. Dat is zo netjes.

Samenvattend ben ik erg blij met deze nagelriemolie voor de prijs, resultaten en gebruiksgemak.

Het is gemakkelijk te gebruiken en laat niet veel product achter door het gebruik van de roller-ball. De fles is ook compact en gemakkelijk mee te nemen.

Dit is een geweldige nagelriemolie om onderweg te gebruiken vanwege het kleine formaat en de applicator. Dit is wanneer Cuticle Oil het beste werkt – door het weinig en vaak aan te brengen.

Zou Ik Deze Olie Aanbevelen En Opnieuw Kopen?

Absoluut.

Er zijn veel nagelriemolie op de markt. Hoewel sommige even effectief zijn, heeft Julep de toepassingskant echt onder de knie. Het zal moeilijk zijn om een nagelriemolie te vinden die zo goed geformuleerd is voor de prijs.

Uiteindelijk is een product maar zo goed als het werkt. Het product werkte zoals geadverteerd. Als je nagelriemolie dringend nodig hebt, raad ik het ten zeerste aan.

Laatste Woorden