Hoe Verhoudt Haarherstel Zich Tot Medicijnen Zoals Rogaine?

Vrij verkrijgbare producten (zoals Rogaine) kunnen het beste worden gebruikt om kaalheid te vertragen en het haar dat op het hoofd achterblijft te behouden, maar Rogaine wordt niet als een haalbare oplossing beschouwd voor mensen die haar op de bovenkant van het hoofd of bij de haarlijn willen herstellen. Helaas geneest het geen kaalheid. Hoewel het het verlies van extra haar als gevolg van androgene alopecia kan vertragen, zal elk haar dat vastgehouden wordt of opnieuw groeit met Rogaine binnen een paar maanden nadat het medicijn is gestopt, verloren gaan.

Johnson & Johnson merkte op dat Rogaine niet werkt in het frontale gebied, waar de meeste patiënten zich het meest zorgen over maken, met name de frontale haarlijn. Ze beweren dat ongeveer 8-10% van de gebruikers cosmetisch effectieve groei bereikt en nog eens 20% vellus (of peach fuzz) groei.

Haarrestauratie is een permanente en relatief eenvoudige procedure die het haar daadwerkelijk herstelt. Dit geeft het haar een natuurlijke uitstraling. De Bosley-haartransplantatieprocedure neemt haarzakjes van de achterkant en zijkanten van het hoofd en transplanteert ze kunstzinnig naar dunner wordende of kalende gebieden. Onze zeer bekwame artsen nemen haar van de achterkant van uw hoofd (de achterkant) en plaatsen het daar waar het het meest nodig is (voorkant). Omdat het jouw haar is, is het de beste oplossing voor kaalheid.

Bosley-haartransplantaties kunnen mensen helpen die vrijwel elk niveau van haarverlies ervaren, op elke leeftijd (ouder dan 21 jaar), afhankelijk van of de patiënt voldoende haar heeft in het donorgebied. Eerst zouden we bepalen in welke klasse van haarverlies een patiënt zit.

Klasse 2 wordt gekenmerkt door een terugwijkende haarlijn en een weduwenpiek op het voorhoofd.

Klasse 3 Patiënten ervaren een grotere afname van het haar boven hun slapen en terugtrekkend van hun voorhoofd. In klasse 3 Vertex begint haarverlies significant te worden op de kruin.

Klasse 4 haarverlies kan meer opvallen op de kruin of patiënten kunnen aanzienlijk haarverlies hebben boven de slapen en/of voorste gebieden.

Klasse 5 haarverlies benadert significante niveaus waarbij het meeste haarverlies optreedt aan de bovenkant van de top en de kruin. Deze klasse en hogere niveaus van haartransplantatie kunnen meer grafts vereisen om dekking en dichtheid te bereiken.

Klasse 6 Patiënten met ernstig haarverlies kunnen nog donorhaar hebben. Het transplanteren van dit haar kan nog steeds uitstekende resultaten opleveren.

Klasse 7- patiënten ervaren het grootste haarverlies. Hoewel er mogelijk voldoende donorhaar beschikbaar is voor transplantatie, kunnen de resultaten tegenvallen.

Haarrestauratie bij Bosley is een relatief eenvoudige poliklinische procedure. Veel van onze patiënten gaan binnen 24 uur weer aan het werk. Bijwerkingen van haartransplantatie kunnen zeer gering zijn. Het komt zelden voor dat haartransplantatiepatiënten besmet raken. In de zeer weinige gevallen waarin infectie optreedt, is dit vaak te wijten aan het feit dat de patiënt de postoperatieve instructies niet volledig opvolgt. De haartransplantatieprocedure is permanent en vereist geen gebruik van Rogaine of andere medicijnen tegen haarverlies. Het gaat om de hergroei van je natuurlijke haar.