4 Kale Mannen Waar Elke Start-up Naar Zou Moeten Luisteren En Waarom 2021
Stephencovey

We zijn er sterk van overtuigd dat kale mannen gehoord moeten worden om gehoord te worden. Ons eerste advies is:

Start een bedrijf door te luisteren naar elke kale man die je kunt vinden.

Een genie

Ons instinct voor zulke dingen is echter niet altijd 100% effectief geweest, dus we dachten dat het nuttig zou zijn om een beknoptere lijst samen te stellen van kale mannen waarnaar je zou moeten luisteren. Deze mannen hebben niet alleen hun haar verloren, maar zijn ook succesvol geweest in het zakendoen en, belangrijker nog, ze hebben anderen geholpen te slagen.

Negeer ze op eigen risico.

1. Stephen Covey

Als je nog nooit van hem hebt gehoord, ben je geen betalend lid van de Cult of Self Help. Hij is de beroemde inspirerende maker van 7 gewoontes van zeer effectieve mensen en, meest recentelijk, The 8th Habit (alle weddenschappen op zijn volgende boektitel!?). Van zijn 7 Habits zijn meer dan 12 miljoen exemplaren verkocht en hij heeft ook het bestverkochte tijdmanagementboek in de geschiedenis uitgebracht. Is er nog iets anders? Hij heeft meer dan 20.000.000 albums over de hele wereld verkocht, is een van Time Magazines 25 Most Influential Americans en kan bliksem uit zijn neusgaten schieten.

Hoe Kan Hij Helpen?

Om uw start-up tot een succes te maken, moet u uiterst efficiënt zijn. Ten tweede, laat me een ondernemer zien die geen tijdmanagementhulp nodig heeft, en ik zal je agrizzly laten zien die in het Vaticaan woont. Je zult van de besten moeten leren en succes als barometer moeten gebruiken. Dr. Stephen R. Covey is precies dat.

2. Ken Blanchard

Ken Blanchard is de man achter The Ken Blanchard Companies. Hij is co-auteur van meer dan 30 bestsellers en heeft ze ook geschreven, waaronder One Minute Manager, dat nu aan zijn 13.000.000ste editie toe is. Zijn bedrijf is een van de meest succesvolle managementadviesbureaus ter wereld op het gebied van personeels- en leiderschapstraining.

De Ken Blanchard Companies hebben de Ken Blanchard Business School ontwikkeld aan de fantastisch klinkende Grand Canyon University. Ze hebben sinds 1979 met succes advies gegeven en hebben twee depressies overleefd. Ze hebben zelfs een eigen Facebookpagina. Er is leiderschap.

Wat Zal Hij Doen?

Misschien kun je de meest inspirerende lezing horen die je ooit hebt gezien, zelfs zonder rekwisieten, aantekeningen of haar. Zelfs als hij instort op de bankbiljetten, of zelfs op de accessoires, zal hij het niet doen met haar. Zijn personeel kan uw personeel trainen (hier raadplegen betekent niet dat u tijdens de lunch over voetbal praat), en u een voorsprong geven op uw concurrentie. Hij kan misschien een beter woord voor concurrentievoordeel vinden als hij echt bekwaam is. Het kleine kale genie dat niet eens een genie is, kan misschien grote dingen bereiken.

3. Robin Sharma

Robin Sharma, de jongste en meest bekende kale persoon, is degene naar wie je moet luisteren als je een bedrijf start. Of het nu het goede uiterlijk of de ongebreidelde kaalheid was, was niet zeker, maar hij verscheen op CNN, op CNBC en NBC als leiderschapsadviseur. Hij heeft verschillende boeken gepubliceerd die enorm succesvol zijn geweest en werd uitgeroepen tot een van de vijf beste leiderschapssprekers in het land.

Wat Zal Hij Doen?

Om te beginnen, als je meedoet met zijn filosofie: iedereen kan leiderschap tonen. En om dat vanaf het begin te doen, krijgt u een veel dynamischer en creatiever bedrijf. Hij heeft praktijkervaring met het starten van een bedrijf. Hij zei zijn baan op om een zelfhulpboek te schrijven en het in eigen beheer uit te geven. Hij is ook een zeer succesvolle ondernemer met veel klanten, waaronder NASA, Microsoft, IMD Business School en FedEx.

4. Jim Clemmer

Om te beginnen is hij de enige persoon op deze lijst die luid en trots is dat hij zijn dweil kwijt is. Geciteerd als te zeggen dat een van de dingen waarvan hij het meest indrukwekkend is, is dat hij de grootte van zijn voorhoofd verdrievoudigt. Ik beschouw die kaalheid als trots. Hij heeft ook columns geschreven en verscheen op radioshows. Hij blijkt een zeer succesvolle leiderscoach te zijn die zijn beroep heeft gemaakt van het helpen van anderen. Ze zijn echter veel meer geïnteresseerd in het kale citaat.

Wat Zal Hij Doen?

Hij zal niet stoppen! Hij is er trots op kaal te zijn! Je bent kaal, neem ik aan. Je kunt hem bellen en om advies vragen. Laat hem weten dat jullie allebei hoofdhaar LITE zijn. Kijk dan waar het je brengt. Wat zijn leiderschapskwaliteiten en principes betreft, lijkt hij een verstandige man. Je kunt zijn zelfhulproman lezen of zijn tips en trucs.

In tegenstelling tot sommigen op deze lijst, is zijn aanpak geen baanbrekende nieuwe filosofie die uw normen zal bepalen en alles wat u doet zal ondersteunen. Het is veel praktischer advies over hoe u een geweldige leider kunt zijn, hoe u uw start-up kunt managen en wat u anders kunt doen .

Kaal worden is een moeilijke overgang, maar wel een belangrijke. Er zijn veel haaruitvalbehandelingen die kunnen worden gebruikt als u nog niet klaar bent om kaal te worden.